icon_mobiel.gif 06 51 439 030

whapplogo_4q12.640.jpg 06 51 439 030

Massage

Een nek die vastzit. Gespannen schouders. Een pijnlijke onderrug. Herken je dit? Stress, overbelasting of vermoeidheid zijn vaak de boosdoeners van stijfheid of pijn bij het bewegen.

Weg met stress en vermoeide spieren
Tijdens een massage herstelt de balans tussen lichaam en geest. De therapeut brengt de doorbloeding in je lichaam – en dan vooral op die stijve of pijnlijke plekken – weer goed op gang. Hierdoor worden afvalstoffen en spanning weggevoerd en zit je direct weer lekker in je vel.

Preventieve massages
Heb je geen klachten? Dat wil je graag zo houden! Een ontspanningsmassage is voor iedereen gezond. Regelmatig masseren zorgt voor meer energie, soepele spieren en een betere weerstand. En laten we niet vergeten: een ontspanningsmassage is ook gewoon heerlijk en rustgevend. Even een moment voor jezelf.

Massages door een deskundige therapeut
Je raadt het al: voor een goede ontspanningsmassage kun je bij ons terecht. Onze therapeuten hebben een jarenlange opleiding in anatomische, medische en fysiologische aspecten achter de rug. Een massage door deskundige handen dus!

Meer weten?
Wil je weten hoe een ontspanningsmassage voor jou kan werken? Of wil je direct een afspraak maken? Bel ons!